maanantai 12. tammikuuta 2015

Mukava viikonloppu takana!

Viime viikon parhain asia oli ehrottomasti se, että pääsinkin virologian tentistä nipinnapin läpi! Olin jo ilmoottautunut uusintatenttiin, mutta sainki perua sen! :) Sen kunniaksi kävin reenaamas Tyynen kans aksaa kahteenkin kertaan ja lährin ekstemporee Pohojammaalle viikonlopuksi. Lisäksi sain kandiani sen verran eteenpäin, jotta kävin mun ohjaajalle esittelemäs mun valittemat artikkelit ja kirjan ja kuulemma kelepaa! ;)  Tästä on hyvä jatkaa!

Viikonlopusta sen verran, jotta oli oikee vauhrikas ja mukava viikonloppu! Näin kavereitani, kävin syömäs ja paikallises. :D Käytiin syömäs Ocean Dragonis, missä on taivaallisen hyvää aasialaasta ruokaa! Pääruuan (kanaa ja cashew pähkinöötä on mun suosikki) lisäksi tottakai piti ottaa jälkkäriksi friteerattuja banaaneja ja jäätelöä. Nuoren jälkeen oli pikkuusen ähky olo. :D Illalla suunnattiin kaverien kans Mooseen (paikallinen, ja joo kyllä salkkareissa on myös Moose...). Aluksi aattelin, jotten kauhian kauaa oo, mutta kappas kello läheni kolomea ennen kun lährin kotia. Oli niin mukavaa jutella tuttujen kans pitkästä aikaa ettei vaan millää malttanu lähtiä. Noh, aamulla heräsin klo 6.15 askareille. Ja miksi? Koska mä niiiiiiiiiiiiiin tykkään lehmistä ja lypsämisestä <3. Jos mä en elukalla opiskelisi niin musta varmaan tulis lomittaja :D. Eikös se niin oo jotta normaali ihminen on vapaa-ajallansa navetas :DD (tai sitten ei...)

Tänään alko patologian luennot. Mielenkiintoosta varmahan tuloo olemahan, mutta erittäin rankkaa. Jos nyt olis viisas, niin alakaas lukemahan heti kurssin alkaes. En ainakaan tänään ollu viisas, ku menin koulun jälkeen heti reenaamaan aksaa Tyynen kans. :D Siinä vierähti heleposti muutama tunti, kun reenattiin yhres parin muun kans. Huomenna olis epikset, jonne aattelin osallistua (lukeminen jää siis huomiseltaki :D). Täytyy saara vähän kisakokemusta kummallekkin. Jos vaikka itte ei niin paliota jännittääsi ku viime kerralla. Mutta huomenna nährään kuinka käyrään! :)

 Tyyne oli mulla perjantaina koulus joukos, kun lährettiin suoraa koulusta ajamaan Pohojammaalle. Tyyne toimi myös mun puudelina Tv-paneelis (opetusmuoto). Tyyne kyllästyy luennointiin nopiampaa ku mä!  :D Se huokaasi pari kertaa oikeen syvään, jotta varmahan kaikki kuulis :D
 Meirän reeni kaverit tältä päivältä. Jokseenki huomaa kekkä on samasta talouresta kun pieni hajurako välis. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti