torstai 20. marraskuuta 2014

Viikonlopun viettoon!

Viikko on mennyt rytinällä... On vaikiaa käsittää, että huomenna on jo perjantai. Viikonlopulle on taas niin paljo ohjelmaa jotta en tiä mihinä välis mä kaikki ehdin tehrä... Suunnitelmissa on lähtiä Pohojammaalle ja nährä siä ystäviä ja mun rakkaita elukoota. :)

Viikosta selvisin justihin ja justihin. Immunologian tiivistelmän veriryhmistä sain palautettua ja virologian testin tehtyä (tosin luennolla). Enkun esitelmäki meni ilman suurempiä sössötyksiä ja äikän tehtävät tuli tehtyä joten kuten. Aikaa ei tunnu olevan mihinkää muuhun kuin opiskeluun. ONNEKSI Tyyne on ollut hyvin väsynyt kun sillä on toiset juoksut meneillään, ja hormooniryöppy väsyttää pientä karvaturria. Juoksut on helpottanu tätä viikkoa sinänsä ettei oo tarttenu keksiä kovin aktiviteettirikasta viikkoa Tynskylle. Nyt kun vielä jaksaisi ruveta lukemahan kahteen tenttiin ja tehdä vielä yksi ennakkotehtävä niin olis syksy taputeltuna. Meirän luennoilla on ruvennu huomaamaan, jotta porukka on aika väsyksis (tai ressi purkaantuun), kun on niin levotoonta ja kaikki naurattaa. :) Tai voin puhua ainaki omasta puolestani :D

Tänään meillä on viä illalla aksaharkat Espoos. Aksa on kyllä niin kivaa, että sitei voi liikaa ylistää. Tosin Tyynen keskittymiskyky on puolta lyhee kun on nuo juoksut, mutta nekin onneksi menee aikanaa ohi. :D Viime sunnuntaina kävin reenaamas ja tajusin ekaa kertaa kunnolla päällejuoksun (ohjaus), joka mulle on jo opetettu aikaa :D Se ei vaan oo yksinkertaisesti menny mulle jakeluun. Nyt kun vielä hioo sitä niin eiköhän se ala menemähän. Tossa syksyllä mulla oli kauhia lannistus-kohtaus agilityä kohtaan, kun tuntu ettei mun jalat, kädet, katse ja eteneminen millää sovi yhtehen oman kropan kans saati sitte koiran kans. Nyt on kumminki taas noustu siitä, kun on saatu onnistumisia ja kaverit tsemppaa!

Mä lähren pian viikonlopun viettoon notta hyvät viikonloput! ;)

P.s Vähä eläinlääkäri huumoria, jolle on naurettu muutama tunti...  http://4yearsofvetschool.tumblr.com/
Varsinki tämä on naurattanu  http://4yearsofvetschool.tumblr.com/post/101409856335/what-happens-when-veterinary-students-stay-up-too-late

Terkuin Sarppa  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti