sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Ressiä ja kiirettä..

Hei taas,

Viime kertaasten bakteeriviljelyyren jälkeen päästiinki kattomahan homeita ja hiivoja. Aika erikoosen näköösiä maljalla ja stereoskoopin alla. Oikiastaan aika ällöttäviä.. Niistä ei tehty mitää kummallista muutaku värjäyksiä ja katteltihin ja ihimeteltiin niitä maljoolla.

Viime kirjootuksen jälkehen ei oo oikeen mitää erikoosta tapahtunu kun se jotta pääsin seminologiksi! Kaiken lisäksi pääsin Pohojammaalle! Mä oon niin onnellinen, jotta pääsöö tekemähän jo jotaki omaan alaan liittyvä. Ja mikä parasta, koko kesä menee lehmien kans (vaikkakin siellä peräpäässä)! :) Nyt pitääs kattella viä kämppä kesäksi johona vois sitte majaalla koko kesän Tynskyn kans. Kesätyön saralta ressi on vähentyny, muttei tokikaa kouluhommien osalta. Kandia pitääs saara kasahan ja tenttejä tuloo niin nottei kerkiä erellisestä toipua. Pitääs jo kattella mitä tavaroota hävittää ja mihinkä niistä saa osan kesäksi kun mun autoon ne ei mahru (kämppä siis alustavasti vuokrattu). Olis jo kesä ja kaikki kouluhommat suoritettuna! Ei tarttisi olla ku töis ja lopun aikaa vapaalla :D

Muuten ollaan Tyynen kaa reenattu aksaa, oltu töis ja nähty koira kavereeta. Mätsäreissä oltiin eileen ja saatiin punaanen nauha ja sitte ei eretty piremmälle. Tyyne käyttäätyy sielä kivasti vaikka huusi toiselle mittelille ku ei se leikkiny :D




Pohjammaalla on aina kivaa. Heppailua, poneilua ja herkuttelua! :) Niin ja siä on lunta ja pakkasta ainaki silloon ku mä oon siä mutta tää eteläs vaa sataa ja on plussalla :/





















Vireonki olsin lisänny meirän aksaaluusta mutta tämä kones on niin hiras ja takkuaa jottei mun kärsivällisyys vaan riitä!

Joku kerta voisin vähä kirjootella siitä että minkämoonen se ykkösvuosi olikaa ;)

Terkuin Sarppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti